شهردار مشهد:

جشنواره رسانه‌ای خورشید فرصتی برای بازشناسی ظرفیت‌های بانوان است 

شهردار مشهد گفت: نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای خورشید فرصتی است که بانوان خبرنگار از سراسر جهان مستقیم، شفاف و بی‌پرده، از کشور خود روایت کنند.

محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد گفت: مشهد، شهر امام مهربانی‌ها، شهر عالم آل محمد، شهر مهد فرهنگ و ادب فارسی و شهر حکیم ابوالقاسم فردوسی بزرگ است.

او افزود: بانوان توانمند ایرانی در طول تاریخ در کنار ایفای نقش والای مادری و همسری خود در بخش‌های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و از جمله رسانه‌ای فعال و تأثیرگذار بوده اند.

شهردار مشهد ادامه داد: مدیریت شهری مشهد میزبان برگزاری جشنواره بین‌المللی خورشید با حضور افزون بر ۱۰۰ نفر از بانوان فعال رسانه‌ای از ۴۰ کشور جهان به همراه تعداد زیادی از بانوان فعال رسانه‌ای ایران اسلامی بویژه بانوان توانمند رسانه‌ای مشهدی است.

قلندر بیان کرد: نقش رسانه و زن در جوامع بشری بر هیچ کس پوشیده نیست، در طول تاریخ زنان و بانوان در قالب نقش مادری و همسری در حوزه پرورش و تربیت فرزندان و طراوت بخشیدن به خانواده با ابراز عشق و محبت مادرانه پایه‌های تمدن، توسعه معنوی و مادی جوامع بشری را بنا نهاده‌اند.

او تصریح کرد:، اما زنان غیور در کنار نقش مادری و همسری اکنون در تمام عرصه‌های مختلف جامعه به صورت فعال حضور دارند و نه تنها دوشادوش مردان و حتی جلوتر از مردان در جوامع فعال هستند و می‌درخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار